קמפיינים ציבוריים – 50 סיבות לתקווה

כדי לייצר מציאות צריך ליצור פתרונות בשטח, אבל גם להשפיע על תודעה ציבורית. לכן אנחנו פועלים בזירה תקשורתית ומרחב ציבורי להשמיע קולות ומסרים של "קהילה של קהילות".

השנה בחרנו בנושא שנת ה 50 למלחמת 67'.

לחלקים גדולים בחברה הישראלית, שנה זו היא שנה של שמחה, של איחוד, של גאולה. חג!

לחלקים אחרים זו שנה של מורכבות, של שאלת שאלות על התוצאות, עבור חלקים, אפילו שנה כואבת.
חשבנו שהתקשורת מכל הצדדים תעדיף ללכת לאחד הקצוות. אבל אנחנו יודעים שהמציאות עבור ירושלמים וירושלמיות היא יותר מורכבת מזה. היא מציאות של יצירה חברתית. היא מציאות של עשייה אנושית חוצת גבולות. אז החלטנו לספר את הסיפור הזה.

חברנו ל"רשות הרבים" ומתוך מאות רעיונות שהוצעו לנו, נאלצנו לבחור רק ב 50. 50 סיפורים של פעילים ופעילות, יוזמות חברתיות וארגונים שפועלים כל יום וכל שנה להפוך את ירושלים לעיר טובה יותר.

יצרנו תמהיל של סיפורים, תחקרנו כל אחד, בנינו תסריטים, הפקנו סרטוני וידאו, וקידמנו אותם בכל דרך אפשרית. בנינו אתר שופע בחומרים חינוכיים ואומנותיים.. הכל כדי להגיד לירושלמים, לישראלים וליהדות התפוצות- ירושלים היא עיר של תקווה.

כנסו לדף שלנו בפייסבוקhttps://www.facebook.com/50reasonsforhope

בקרו באתר שלנו והשתמשו בחומרים המגוונים והמעניינים שבו- http://www.50reasonsforhope.com

צרו איתנו קשר ליצירת סיורים, פאנלים, הדרכות וכל אמצעי אחר שיקדם את המודעות למגוון העשייה הירושלמית מעוררת ההשראה.